sobota, 26 stycznia 2013

KEBAB W PICIE

Kebab z mięsa wieprzowego z przyprawą do gyrosa:) Ulubione warzywa i sosy z kilku postów niżej... 
Gwarantuję, że ten kebab przebija wszystkie w mieście.. :) Cały sekret w PICIE.. :)

SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki typ 450
pół szklanki mleka
pół szklanki wody
7 g suszonych drożdży
1 łyżeczka soli
szczypta cukru
2 łyżki oliwy

WYKONANIE:
Wszystkie składniki dokładnie wymieszać i odstawić na ok 2 godziny do wyrośnięcia. Po tym czasie zagnieść ciasto aby pozbyć się pęcherzyków powietrza. Uformować 6 kulek i odstawić na 30 minut do wyrośnięcia. Rozwałkować i smażyć na bardzo rozgrzanej suchej patelni przez 15 sekund, odwrócić na drugą stronę - piec 2 minuty, przewrócić ponownie i piec również 2 minuty. Pity pięknie puchną tworząc głębokie kieszenie. Pychota... :)

Faszerować dowolnym mięsem i ulubionymi warzywami:)





NIE MOGŁAM SIĘ POWSTRZYMAĆ - WSZYSTKO SIĘ ZGADZA HAHAHA ;D



12 komentarzy:

  1. lepszego nie jadłem a sporo próbowałem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio robiłam pitę - świetna sprawa :) widzę, że twoja rewelacyjnie wyrosła! Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny, a tu pora późna;) Bardzo apetyczne danko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pita jest najpyszniejsza na świecie , nie jadłem lepszej ! do tego mięsko .... i warzywka :))) pychota !

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada pysznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm... zjadłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy kebab jaki w życiu jadłem !!! Robi furorę, rewelacyjny pomysł z bułeczkami , naprawdę warto spróbować, zapewniam, że na stałe zagości w moim domu. Pozdrawiam , dzięki za przepis i pomoc.
    Al Capone

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dobre. fuu.Nie polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry hejt nie jest zly :) Nie ma co jak oceniac cos czego sie nie zrobilo .

      Usuń
  10. Mistrzostwo świata, na stałe gości u mnie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń